SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA

SENYUM TAK PERLU KATA APA-APA
kadang kala kita enjoy dgn kawan-kawan… kadang kala kita duka dengan kawan-kawan…. kadang kala kita menghargai….. kadang kala kita mendukai….. isi hati seseorng bukan mudah dilihat dengan mata kasar…. perangai seseorang juga kadang kala mmbuatkan kita suka…. panorama luas fikiran menjiwai perasaan… kita mudah mengenali seseorng,tapi kita sukar melupakan… cinta ini memberikan kita kesenangan pada seseorng….

Jumaat, Disember 30

Welcome 2012



Tahun 2011 bakal meninggalkan kita dengan pelbagai kenangan serta pengalaman yang ternyata akan membuatkan umur kita semakin meningkat dan mengubah diri kita menjadi lebih matang..!! 

Hari-hari yang sudah berlalu dan takkan mungkin kembali lagi.. seperti pepatah melayu ada mengatakan “terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata badan binasa” macam tuu laa kot..hahaaa

--yang pastinya apa yang kita telah lalui sepanjang tahun 2011 akan menjadi titik permulaan untuk kita mulakan sesuatu yang baru dalam hidup kita pada tahun 2012 ..jangan dikenang apa yang telah pergi dan cubalah untuk menghadapi kenyataan hidup ini tidak selalunya indah seperti yang kita selalu mimpi-2kan..!! yeahhH..!

Dan hargailah mereka yang MENGHARGAI KITA...semoga perhubungan kita dengan orang-2 yang kita sayang akan berkekalan...!! amin..

------> dan jangan lupa ucapkan :

thanxx 4 da every person who alwys SUPPOT ..AQ sepanjang 2011.. AQ alwys miss U all

Tiada ulasan:

Catat Ulasan